trassel-fia

Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Oj då!

Av Marie - 16 april 2015 16:06

Hej alla där ute, jag kom på igår att shit jag hade ju en blogg när jag gick på gymnasiet :o så jag sökte efter den och hittae den (självklart) senast jag skrev var för nästan exakt två år sedan o_O 


Såå vad har då jag gjort de senaste två åren? Jo jag tog studenten ( HALLELULJAH ) Sedan började jag på en folkhögskola i närheten av där jag bor. Jag slutar på folkhögskolan till sommaren och ska då förhoppningsvis till högskolan i Borås om jag kommer in. OCH om jag hinner klart med matten som jag läser upp på ''folkis'' 

 

Jag och min FÄSTMAN hade årsdag för våran förlovning igår och har då varit förlovade i TVÅ ÅR!!!! Jag flyttar till honom i sommar #Awesome 

 

Jag och min blivade sambo har skaffat hund som vi just nu är fodervärdar åt en fem år gammal schäfer tik som heter Janis. 

 

Undrar ni något FRÅGA PÅ!! :D

Och jag har inga ideer på vad jag ska skriva om så MASSA TIPS tackar!!

 

Ciao!

 

ps. State of Dramas nya singel som är Awesome får ni av mig #Preandpostyou #Spotify ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 18 april 2015 19:37


Tjena folket!! Idag har det vart undetbart väder, vi har myst ute i solen och varit på besök hos en kompis till oss! När vi kom hem städade vi lite i lägenheten och duschade våran hund *phew* hon hatar att duscha men nu är hon ren och fin igen!! ...

Av Marie - 17 april 2015 21:22


Hejsan allihop! Jag har verkligen världens bästa pojkvän! I måndags hade vi varit förlovade i två år, men vi kunde tyvärr inte fira det då så nu idag när jag kom hem till honom fick jag en present av honom såå underbar ? FREDAG idag bästa dagen ...

Av Marie - 30 augusti 2013 07:55

Har inte skrivit några inlägg på länge, ska bli bättre! Fredag idag känns gött sista dagen på skolan för denna veckan! Idag åker jag hem till världens finaste pojkvän, jag längtar! Peace! ...

Av Marie - 30 augusti 2013 07:54

Har inte skrivit några inlägg på länge, ska bli bättre! Fredag idag känns gött sista dagen på skolan för denna veckan! Idag åker jag hem till världens finaste pojkvän, jag längtar! Peace! ...

Av Marie - 19 juli 2013 22:43

Jag är taggad till tusen imorgon åker jag och min fästman till hans pappas husvagn och ska vara där en hel vecka (AWESOME) så kommer tyvärr inte kunna göra så mycket inlägg (som om jag brukar det då xD ) pga att internet är kasst där uppe på campinge...

Presentation


What's up Bitches!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken läsk är godast tycker ni?
 Coca Cola
 Fanta
 Sprite
 Cider
 Mer
 Annan läsk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards