trassel-fia

Alla inlägg under november 2012

Av Marie - 30 november 2012 15:03

Hej!
Jag blir så himla arg och sur på Västtrafik, dem borde anpassa bussens tider med tågen så man slipper vänta en timme -..

Av Marie - 30 november 2012 13:27

Halloj!
På väg in till stan nu för att ta mig mot Falköping :-D senare i kväll åker jag till Göteborg för att ha en dunder helg tillsammans med min pojkvän och hans pappas familj mfl :-D

Av Marie - 29 november 2012 12:50

Hallojsan!
Det har blivit vinter på riktigt nu, är både glad och arg för det!
Tre veckor kvar till jullov nu också as gött :D
Sitter i skolan och ska snart arbeta med Illustrator -.-
Skoltrött som fan men det är ju bara ända till juni kvar sen tar jag studenten :D
Nu ska jag jobba cya l8er allig8er!
(förlåt för att bilden är sned)

Av Marie - 29 november 2012 02:58

Hallojsan, godnatt eller godmorgon!
Har börjat få så jävla svårt att somna igen -.-
Och verkligheten har kommit ikapp mig... Är så otroligt skoltrött igen!!
Fyfan jävla västerhöjd!!

Av Marie - 23 november 2012 14:33

Halloj
Precis som rubriken säger så är jag på vift, sitter på bussen på väg in till stan för att dra mig vidare mot en helg hos min älskade pojkvän!

*************

För ett år sedan var jag tvungen att ta ett svårt beslut, egentligen ville jag motsatsen mot vad jag valde! Nu i efter hand vet jag att jag valde rätt för mig men jag funderar fortfarande på hur det skulle vara om jag tog motsatta alternativet! Samtidigt vet jag att jag kommer få uppleva det igen om några år, jag tycker det är jobbigt att prata om detta med någon därför starta jag upp denna bloggen så jag skulle kunna skriva av mig istället!

Ett väldigt långt inlägg, den som läste allt tack!

Av Marie - 23 november 2012 13:05

Halloj!
Mitt första inlägg och jag tänkte bara berätta varför jag skapat bloggen, jag kommer skriva vad som händer på dagarna lite vad jag tänker på osv hoppas ni gillar det!
Den är under konstruktion, be patient! ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


What's up Bitches!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken läsk är godast tycker ni?
 Coca Cola
 Fanta
 Sprite
 Cider
 Mer
 Annan läsk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards