trassel-fia

Alla inlägg under april 2013

Av Marie - 19 april 2013 07:35

Tja
Jag vet att jag har blivit slö på att uppdatera bloggen och jag ska försöka bli bättre!
Idag har jag skickat iväg ansökan till folkhögskolan och jag hoppas verkligen att jag kommer in så jag kan läsa upp mina betyg, för att sedan kunna läsa till förskollärare förmodligen distans via Karlstad universitet, har ju hört att det behövs förskollärare nu så förmodligen har jag
nog ganska stor chans att få jobb efteråt som är super bra! Förövrigt så sitter jag på bussen just nu och är på väg till förbannade skolan
( bara 47 dagar kvar nu! )
Efter skolan ska jag till min älskade fästman gud det känns lite skumt att kalla honom det, skumt men på ett bra sätt, vi är äntligen förlovade för snart en vecka sedan och det känns underbart, jag älskar dig mitt hjärta! Nej nu orkar jag inte skriva mer Cya!

Av Marie - 15 april 2013 10:12

Det har varit en underbar helg tillsammans med mitt hjärta i fredags tog vi det lugnt och små firade våran två och en halv års dag!
Lördag började vi med att åka till Töreboda och hjälpte Kristoffers bror att flytta sen efter det in till Skövde gick och tittade i affärer och åt pizza, sen upp mot berget och utsiktsplatsen där vi förlovade oss :-D äntligen älskar dig så sjukt hjärtat!! Söndag massa slapp och sånt sen skulle hjärtat hem :-( <3

Av Marie - 9 april 2013 13:24

Hej
Nu går allting framåt känns det som, studenten om 57 dagar, ansökan till folkhögskola snart iväg skickat, övnings körningen går framåt så nu är jag glad!!
Och jag älskar min älskade pojkvän otroligt mycket, finns ingen bättre än honom jag är minst lika kär om inte mer i honom nu som för ca tre år sedan det är sjukt, lyckligare kan jag knappt bli!! <3

Presentation


What's up Bitches!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken läsk är godast tycker ni?
 Coca Cola
 Fanta
 Sprite
 Cider
 Mer
 Annan läsk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards