trassel-fia

Alla inlägg under januari 2013

Av Marie - 30 januari 2013 13:10

Hej
Lite av dagens och hela tiden sen vi bytte skola lite tankar från det!

Det känns verkligen inte som att vi är vhöjdare utan som att vi fortfarande är fugis att vi bara lånar lokaler och lärare från vhöjd
Tack och hej

Av Marie - 25 januari 2013 14:26

Äntligen fredag igen!!
Sitter på bussen just nu ska hem till mitt älskade hjärta!!

Vart sjuk nu några dagar och nu börjar jag må bättre känns awesome!!
Om tre dagar är det bara två veckor kvar tills jag drar till solen!!
Nu ska jag starta Spotify och luta mig tillbaka!!
Hej svejs

Av Marie - 22 januari 2013 07:23

Halloj
Tisdag idag och i skolan ska vi hänga upp bilder och annat vi ska ställa ut imorgon sa idag blir det ingen lektion hade vi haft det skulle jag börjat halv två :D
Sofia bakade igår också så blir att fika i skolan, awesome!!
Annars är det en trött dag piggnar nog till snart hoppas jag!
När jag kommer hem efter skolan ska jag göra ett försök i att rensa lite i min garderob kanske städa rummet lite också!!
Hej svejs

(Jag saknar dig älskling så otroligt mycket)

Av Marie - 21 januari 2013 07:21

Halloj
Måndag idag och jag börjar med mitt nya schema dock behöver jag åka in tidigare till skolan idag iallafall..
Orkar inte vill bara sova, eller ligga i famnen på min älskade pojke!!
Hej svejs

Av Marie - 18 januari 2013 07:15

Halloj
FREDAG!!!
Mitt älskade hjärta kommer till mig i helgen awesome!!!
Och nu börjar projekt arbetet rulla på bättre, underbart!
På måndag börjar mitt nya schema också underbart med sovmorgon varje dag utom fredagar :D
Hej svejs!!

Av Marie - 17 januari 2013 07:31

Halloj
Så underbart skönt med lite sovmorgon, sitter på bussen in till skolan nu börjar inte förens runt nio så underbart alltså!!
Och imorgon är det fredag, för övrigt åker jag till värmen om tjugo fem dagar :D
Nu ska jag låta musiken svepa om mig i sin filt och bara blunda tills jag är framme!
Hej svejs!

Av Marie - 16 januari 2013 07:19

Halloj
Onsdag idag vilket innebär bara roliga lektioner :D
Bytte piercing igår, fick en piercing av min kompis i julklapp den är svart med blå sten en blå rosa fjäril med små vita stenar längs med kanterna på vingarna, super söt!!
Känner mig bra alltså, låg och läste i en bok innan jag somna igår och självklart glömmer jag sätta mobilen på laddning så tack mamma för att du väckte mig herregud alltså att man lyckas XD
Nu är jag iallafall på bussen till skolan :)
Hej svejs!

Av Marie - 15 januari 2013 07:18

Halloj
Det är kallt som bara den och jag är på väg till skolan!
Så otroligt gött nästa vecka börjar mitt nya schema kommer bli underbart!!
Onsdag imorgon med andra ord bara roliga lektioner :D
Hej svejs

Presentation


What's up Bitches!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken läsk är godast tycker ni?
 Coca Cola
 Fanta
 Sprite
 Cider
 Mer
 Annan läsk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards