trassel-fia

Alla inlägg under december 2012

Av Marie - 21 december 2012 10:38

Hallojsan!
JUL LOV!!
Så jävla skönt, nu väntar man på bussen hem med ett för jävla bra humör :D
Senare drar jag till älskade Kristoffer!
Lyssnar just nu på: Icona pop-i love it!
Det snöar och på måndag är det julafton :D
Nu rullar allt som det ska
FAN VAD SKÖNT!!!!
Tjolla hopp, gummi suropp!!

Av Marie - 20 december 2012 07:18

Halloj
Mamma och min plast pappa kom hem igår :D
Hela min plast pappas släkt och min mormor och morfar kom lite tidigare och vi överraskade min plast pappa med ett kalas eftersom han fyllde 40 i förr går :)
Han blev väldigt överraskad och glad!
Jag och mina syskon slet som jag vet inte vad för att bli klara med att städa och laga mat samt duka och ställa iordning innan alla kom!
Kul var det och sent blev det, så det första jag gjorde idag var att försova mig tur att mamma var hemma annars hade jag missat hela dagen.
Har prov idag också -.-
Och imorgon är det jul lov klockan 10
Så otroligt skönt :D
Skepp o hoj!

Av Marie - 19 december 2012 07:18

Tjaba
Onsdag idag vilket innebär textil i eftermiddag :D och ikväll kommer mamma hem igen :D
Och snart jul lov, ska bli hur skönt som helst :D
Och på fredag får jag träffa Kristoffer igen :D AWESOME!!
Cya!

Av Marie - 18 december 2012 07:19

Hallojsan
Idag känns det som en ganska bra dag. Jag var hyfsat pigg i morse hann till och med att dra på mig lite mascara och läppglans :)
Snart blir jag väl som alla andra på skolan här upp en timme tidigare enbart för att hinna sminka mig! Nej usch skulle jag göra det skulle jag dö av trötthet redan vid första den lektionen :o
Aja längtar tills jag kan se dagens avsnitt av julkalendern :D den är awesome!
Cya

Av Marie - 17 december 2012 07:14

Tjaba
Vakna på dåligt humör och med huvudvärk, sitter på bussen på väg till skolan och i lurarna har jag system of a down!
Trött som ett as men blir en go morgon med film det gillar man :)
Tjolla hopp!

Av Marie - 16 december 2012 23:23

Hej
Bakis, check
Dåligt humör, check
För mycket uppe i varv, check
Stressad, check
Tvungen att leka mamma trots att man har en äldre bror hemma, check
Trött, check
Saknar Kristoffer, check
Ett tråkigt inlägg från mig som är på såmtroligt dåligt humör och som just nu vill vara i idé som björnarna!!!
Tack å hej!

Av Marie - 14 december 2012 07:16

Halloj
Idag känns som en bra dag :D
Vaknar pigg och det är FREDAG!!!
Nu rullar det på är glad över att vara i skolan idag som hör till ovanligheterna!
Har en stark känsla av att nu kommer det bara bli bättre :D
Tjolla hopp! Gummi stropp!

Av Marie - 13 december 2012 16:40

Tjaba
Jag har verkligen världens bästa pojkvän alltså, fy fan vad jag älskar honom!
Imorgon är det fredag och då får jag äntligen vara med honom igen :-D
För övrigt har dagen blivit bättre och bättre under dagen (y'
Jag har fixat klart tre uppgifter och nu är det två uppgifter och ett prov kvar :-) SNART JUL <3

Presentation


What's up Bitches!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken läsk är godast tycker ni?
 Coca Cola
 Fanta
 Sprite
 Cider
 Mer
 Annan läsk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards